Vecka 17

(Bild från se.babycenter.com)

Tiden går så jäkla fort! I lördags gick jag in i vecka 17! Och jag känner lite fluppande minst en gång varje dag, bara hoppas på att det är Liten :-)

Tyvärr är det ingen större förändring när det gäller min ryggvärk. Är öm konstant i hela nedre delen av ryggen. Sjukskriven förra veckan och denna veckan. Känner mig så onyttig och maktlös. Iofs har jag gärna 10 ggr ondare, bara allt är bra därinne, men det är så mycket som egentligen behöver fixas härhemma och jag kan inte göra så mycket...
Har fått läkartid hos Mama Mia (min barnmorskemottagning) 24/2. Bara hoppas på att det blir bättre så att jag kan jobba på måndag. Annars vet jag inte hur det blir med läkarintyg och pengar... Vårdcentralen här i Bro vill inte ta emot mig fler gånger :-/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback