Rotfyllning

Var hos tandläkaren och gjorde första delen av en rotfyllning idag. Mina schyssta jobbarkompisar skrämde upp mig igår och jag drömde att det gjorde riktigt ont och att tandläkaren råkade borra bort min tand. Vart riktigt nervös när jag kom dit i eftermiddags och fegade ur... Fick bedövning och kände ingenting :-)
Ska tillbaka om 3 veckor för att fylla det permanent. Får väl se om jag tar bedövning då eller är lite modigare :-P

Såg precis "Hitta hem" på TV4. Vart om ett gäng perserkatter som hittats övergivna och ovårdade i ett sjul. Förstår inte hur man kan göra så mot djur... Sådana människor borde låsas in och aldrig mer släppas ut.

Imorn slutar jag 14.30, soft fredag! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback