JAAAAAAAAAAAA!

Vi har blivit med tomt! Helt otroligt! Vi bjöd på en tomt i Rättarboda/Bro och ingen annan bjöd över oss! Så gött! Nu börjar ett långt arbete och jag skriver allt om hela projektet i en särskild blogg :-)
Det kommer att bli tufft och jobbigt men det ska bli riktigt spännande! :-)
image75Det ser inte ut mycket för världen nu men hoppas på att det ska bli riktigt bra. Och att vi kan tjäna lite pengar på det den dagen vi säljer, inte minst... ;-)

Skickade iväg en jobbannons igår också.. Får väl se om jag hör nåt i nästa vecka...

I helgen ska jag ner till Småland och mina föräldrar. Ska ha en heldag i Gbg på måndag och se den allsvenska matchen (IFK-HBK) med min bror. Ska bli riktigt skoj! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback