Sjukskriven

Är sjukskriven hela veckan... Fick antibiotika av doktorn i måndags. Känns lite bättre men det är små förändringar.. Hoppas bara att jag är i form till på måndag, orkar inte vara hemma längre.

Micke är i Alperna denna veckan, lite extra ensamt blir det ju då :-(
Har haft kompis Sara här ett par gånger i veckan iaf, hon har vart en ängel och lagat mat till mig och hållit mig sällskap :-)
Har tillräckligt med mat i kylen så att det täcker idag och imorgon. Hoppas på att jag är såpass pigg så att jag kan ta mig in till centrum en stund på lördag, då blir det nog köpmat ;-)

Sitter just nu och tittar på Åre-VM och herrarnas kombinationsstörtlopp. Går inte så bra för svenskarna... :-/ Inte så oväntat iofs.. Mycket snack och lite verkstad :-P Får väl se hur det går för Byggmark, han ska snart starta och är siste svensk ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback