Studiosessionen

Vart lite krångel med att ladda upp dessa i förra inlägget så då gör jag väl ett nytt! :)

Här är bilderna från studion. Redigerade av mig i Googles bildprogram (Picasa). När vi genomfört hela sessionen (som tog ca 4 timmar) började vi packa ihop. Då insåg vi att vi glömt ta foton på mig med svarta handskar på. De svarta handskarna som jag tillbringat hela torsdag eftermiddag/fredag förmiddag med att leta efter... Ibland blir man bara så trött på sig själv... :P
Paraply




Paraplyet är ett studioparaply, glömde det riktiga hemma.... :)






























Drömma







Får lite gammal Hollywood/filmstjärnekänsla av denna, mysig :)



















Oops!






Och till sist min absoluta favorit just nu. Gillar skarpt att halsbandet blir vitt även på min högra sida. Riktigt läckert! :)
















Kommentarer
Postat av: Tessah

Riktigt fina bílder!!! :)

Postat av: Silme

Tack så mycket! :)

2007-01-21 @ 16:24:19
URL: http://silme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback