Det var den helgen...

image106
Hade gått och längtat hela veckan efter denna helgen. I fredags skulle det bli lite tjejkväll hemma hos en jobbarkompis, igår skulle jag ha spelat flöjt på förmidagen, gått på Leos 2-årskalas på eftermiddagen och vart på födelsedagsmiddag för farmor Marianne (och träffat sambons brorsdotter) på kvällen. Jo tjena, det blev nada!

Vaknade i fredags morse och kände mig lite burrig plus lite halsont men det är inget ovanligt så här års så jag gick till jobbet som vanligt. Det blev en jobbig dag, burrigheten blev värre och även halsontet. När jag kom hem på eftermiddagen (slutade kl 15 som tur var) gick jag och la mig för att vila en stund innan tjejkvällen... När jag vaknade igen hade jag 37,8 grader och döont i halsen. Tjoho... Fick smsa återbud till kompisen och fortsätta vila.
Sambon hade pokerkväll med grabbarna här hemma så jag fick lite uppassning iaf :-) Som högst låg kroppstemperaturen på 39,1 grader... Då känner man sig ganska liten... :-/

Igår vart det bättre, febern kom och gick under dagen men inte så hög. Fick dock lämna återbud till allt. Riktigt surt :-(
Idag är Micke sjuk (dock ingen feber än så länge) men jag känner mig lite piggare. T.o.m. så pass att jag tänkte ge mig på att städa lite :-) Blir dock ingen avancerad middag ikväll, det får duga med tacos :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback