Kastrerad katt

Lilla Toffsis blev kastrerad för ett par veckor sedan, vi bestämde oss för att vi inte ville ha några kattungar. Hon är dock lika pigg och bortskämd som vanligt :-) Ärret på magen är nästan helt läkt och ser jättefint ut. Hon vart hur duktig som helst när vi var hos veterinären på Bromma djurklinik i lördags och tog bort stygnen. Satt i min famn relativt lugn hela tiden medan sköterskan knipsade bort ståltråden. Snäll kisse :-D
Häromdagen åt hon inte av den blöta maten som jag la upp till henne men när jag blandade i lite tonfisk gick det minsann bra! Vi gjorde ett stort fel häromveckan när vi var för lata för att köpa ny mat och gav henne tonfisk varje dag istället... Där fick vi igen för det ;-P

Annars går allt sin gilla gång. Förutom att det börjar hända saker med huset. Tomten är sprängd och huset (dvs väggar och takstolar) kommer 22/4. Både jag och Micke har tagit ledigt den dagen, hoppas jag får igenom min. Verkligen en speciell dag.

Semesterveckan i Egypten i början på mars var precis vad vi behövde men det var synd att vi inte åkte längre tid. En sisådär 4 veckor eller nåt... ;-) Finns bilder och dagbok på http://www.resdagboken.se/Default.aspx?documentId=24&section=journey&journeyId=278333&userId=150773

Nu ska det sovas, hur trött som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback