Bytt igen...

Då får vi se om jag blir nöjdare här än på blog.com... :)

Vart hemma från jobbet igår och idag, massa vajsing med mage och huvud och muskelvärk.. Känner mig dock ganska normal idag, åter till jobbet imorn. Ska bli så skönt, håller på att förgås av uttråkning hemma!

Ska på kräftskiva i helgen ute i skärgården.. Med en massa folk som jag aldrig träffat förr.. Kan ju bli skoj.. :P Ska se till att bli lite lagom laddad så kan jag skylla på alkoholen om jag gör bort mig ;)
På söndag ska vi (om vi inte är alldeles för bakfulla) till en orientalisk dansskola på öppet hus (det är jag som ska dansa, inte han ;) och på
husvisning. Ska bli intressant, huset ser riktigt fräscht ut, hade vi haft råd hade jag definitivt köpt det :) Enda nackdelen är att det är radhus men iom att det är gavel så hade jag kunnat överleva :)

Henkes uppträdande dom senaste dagarna kan ju diskuteras... Verkar som att han inte riktigt kan hantera sin hemkomst och det faktum att han inte alltid ses som den store hjälten... Tycker att det har blivit en höna av en fjäder. Knytnäven i magen vart totalt onödig samtidigt som Jon Jönssons överspelande också vart riktigt onödigt. Vuxna människor... Man blir bara trött...

Och så har vi då "huliganerna" som spände upp en banderoll vid Lagerbäcks hem för några dagar sedan.. Också ett exempel på hur kvällstidningarna blåser upp saker till oehörda proportioner. Men jag håller med dom som satte upp den. Svensk landslagsfotboll kommer inte att bli bra så länge Lagrell och Lagerbäck finns kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback