Detta har hänt...

Nu blir det lite foton igen, längesen senast ;)

Julen firades i Täby, utanför Stockholm, hos min sambos föräldrar. Min familj åkte upp och stannade 23-26/12.
Dom hade vår julgran med sig, som förresten jag och min bror planterade för ca 10 år sedan. Lite kul :) Var riktigt skoj att ha familjen här, och jag fick känna på lite hur det är att "ha jul" även om själva julafton tillbringades på annat håll. Om några år är det väl vi som har det hemma i vårt fina hus... ;)

På torsdagen åkte jag och Micke ner till Småland för att fira nyår. Som alltid skoj att vara där, speciellt eftersom vår katt hade små kattungar, ca en månad gamla. Hur söta som helst! :)
På fredagen begav vi oss till Flammafallet för att fota lite, svinkallt men några bilder blev hyffsat bra iaf :)
Dan innan nyårsafton kom kompis Em och hälsade på, hon stannade på middag och det var hur skoj som helst att träffa henne! Hon och familjen är nästan dom enda jag riktigt saknar sen jag flyttade hemifrån.
På nyårsafton åkte vi ut till pappas husprojekt i Mellby. Ska bli väldigt intressant att se hur det går. Jag tror nog att det kommer att bli riktigt fint, frågan är bara när... ;)
Nyårsaftons kväll avnjöts en mycket god kalkonmiddag och lite fyrverkerier. Inte riktigt som Skansen men nästan... ;) Familjefoto hanns det också med.
Vi åkte hem igen på nyårsdagen eftersom Micke skulle jobba den 2:a.

Jag var ledig den veckan också och på trettondagsafton (5:e) vart vi båda lediga och åkte ner en sväng till Årsta och studion. Blev till sist över 500 bilder, inte många vi hunnit med att redigera men några stycken finns till beskådan här :) Vart riktigt nöjd med bilden med pärlhalsbandet och min förvånade min. Vart inte riktigt meningen att belysningen skulle bli så från början, men det vart ju hur snyggt som helst :)

Har jobbat denna veckan (förutom i onsdags, migrän) men det har känts lite sådär.. Har ju halvt om halvt funderat på att byta jobb. Hade dock medarbetarsamtal med min chef idag och nu känns det bättre. Blir en stor positiv förändring till hösten så jag kanske stannar kvar :)

Nu följer alla foton från helgerna och sessionerna. Hej så länge!

Julgran



Lite sned julgran men det är ju det som är charmen! :) Vi har dock kommit underfund med att vi måste investera i julgranskulor modell större nästa år :)






























Kissemissar












Småkatterna vart väldigt nyfikna när min far hängde tvätt, så söta! 5 stycken svart/vita och grå/vita vart det. Hade velat ta ett par stycken med oss hem! :)






















Em och jag
Familjen















Kompis Emelie och jag, mycket sött! Haha...










































Årets familjebild, hyffsat bra :)


















Bror och jag







Brorsan och jag, seeent på nyårsnatten :) Surf's up!










Fyrverkeri













GOTT NYTT 2007!!!



























Och så lite foton från sessionerna! Redigering av Micke.
Fors 1




Först från Flammafallet, gillar naturen här. Det är riktigt mäktigt, inte som i USA, men nästan... ;)









Fors 2




















Detta blev min favorit. Vart ganska mörkt från början men tänk vad man kan göra med PS! :)


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback