Begravning

Jag åker ner till Småland på tisdag (för Swedish Open och amerikabesök, mer kommer om det sen) och häromdagen ringde mamma och frågade om jag ville sjunga med henne på en begravning på torsdag. Efter lite funderande tackade jag ja. Anledningen till att jag tvekade är att det är en ung kille som ska begravas och jag har aldrig sjungit på någon ungdomsbegravning förut. Men eftersom mamman frågat min mor om jag kunde vara med så sa jag ja. Kan inte säga att jag ser fram emot det men hoppas på att genom min sång skänka lite stämning och hoppfullhet i all sorg.

Kommentarer
Postat av: Antonia

Hittade din blogg genom Jesper.
Så ville bara framföra ett stort TACK till dig och Christina som gjorde en helt underbar insatts på Anders bergavning. Det värmde i mitt och många andra hjärtan. Tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback