Lite blandat sådär

Har ju helt glömt bort att nämna att jag joggade Vårruset i början på juni med jobbet. Och jo faktiskt, jag joggade hela vägen! Jag och två av mina jobbarkompisar tävlade och jag kom som god trea men nästa år ska jag iaf spöa en av dom! ;-)
image86


Röd som en kräfta och helt genomsvett men kul var det! Mobilen kramar jag hårt i handen mest för att slippa håll i sidan :-P


Midsommarhelgen tillbringade vi i Ängabäck hos familjen. Förutom att det hällregnade nästan hela midsommarafton så vart det mysigt att komma ner. På söndagen vart vi i Göteborg och gjorde Liseberg. Jag och sambon köpte åkpass och hann åka följande:
Balder x2
Kanonen x2
Lisebergsbanan x1
Höjdskräcken x1
och sist men inte minst var vi ju tvungna att testa nya grejen för i år; Uppswinget. En gigantisk gunga. Det var faktiskt lite läskigt men vi åkte även den 2 gånger :-) Nu har Micke fått för sig att jag ska hoppa tandemhopp (fallskärm) inom dom närmsta veckorna också... Vete fan om jag går med på det... :-P
Om drygt en vecka blir det förmodligen Liseberg en gång till, denna gången med våra amerikanska släktingar som kommer på torsdag morgon.

I torsdags var vi på Myresjöhus kontor och skrev på papprerna, det blev Viskär :-)
Och i helgen har mina föräldrar och bror vart här så hela gårdagen (12.30-19.00) tillbringade vi med att röja träd :-) Mer info finns som vanligt på vår
husbyggarblogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback