Update

Det vart inget med jobbet som jag var på intervju för... Dom anställde någon annan och jag kände ganska snabbt att det inte vart nåt för mig.
Jag fortsätter dock att leta! :-)

Imorgon blir vi tomtägare på riktigt, blir invigningsgrillning (korv med bröd) på tomten imornkväll och sedan grillning hos oss med en massa vänner. Ska bli riktigt skoj! :-)

Har fortfarande inte fyllt igen tanden permanent, var där senast idag. Fick iaf reda på att det kommer att kosta drygt 3000 kr. Inte så illa som jag trodde det skulle bli :-)

Har vattkoppsepidemi på jobbet just nu, ganska skönt med bara ca 11 barn istället för 22. Får passa på att njuta så länge det varar, lär bli fullt nästa vecka igen... :-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback