Förlovning...

Så är det då dags för förlovning i det svenska kungahuset. Eller ja, allt talar för det iaf.
Var inne på Aftonbladets hemsida och läste lite och kunde inte låta bli att lämna en lite lagom syrlig kommentar.
Jag skrev ett enkelt grattis och att jag hoppades på att dom sätter in pengar på mitt bröllopskonto nu när jag blir tvungen att betala deras.
Kommentaren hann stå på sidan i max 5 minuter, sen plockades den bort. Det är inte heller första gången det händer.
Det där med yttrandefriheten gäller tydligen inte Aftonbladet och alla andra tidningar inom fulmedian (Expressen, KvP m.fl.)
Är dock inte förvånad, dessa tidningar tillhör också dom som ljusar upp pixlade bilder på brottsmisstänkta med invandrarutseende för att dom ska se svenska ut... Tragiskt...

Se artikeln
Och den riktiga bilden ser ut som följer:


Källa: http://i39.tinypic.com/28ur1v8.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback